مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-17سياسي

محور پاتاوه به دهدشت به یکی از بزرگترین شاهراه های کشور تبدیل خواهد کرد


معاون توسعه راه ها و بزرگراه های کشور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج، مرکز آن در گذشته در بن بست بود اما حالا در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شاهراه های کشور است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه راه ها و بزرگراه های کشور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج، مرکز آن در گذشته در بن بست بود اما حالا در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شاهراه های کشور است.

محمدرضا کدخدازاده روز دوشنبه 26 تیرماه 1402 در حاشیه سفر دوم رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران افزود: قانون ایجاد 30 هزار کیلومتر راه را به شرکت توسعه راه ها و بزرگراه های کشور تکلیف کرده است که 6500 کیلومتر آن در دست اجراست.

وی اظهار کرد: در استان هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد وظیفه شرکت سنگین تر است چرا که این استان بخصوص مرکز آن در بخش سخت گذر زاگرس قرار دارد.

معاون توسعه راه ها و بزرگراه های کشور درباره جاده پاتاوه به دهدشت که فردا با حضور رییس جمهور افتتاح می شود نیز خاطرنشان کرد: این جاده قسمتی از یک کریدور اصلی است که استان اصفهان را به جنوب کشور وصل می کند.

کدخدازاده تصریح کرد: پروژه احداث راه اصلی پاتاوه به دهدشت به طول 136 بخشی از محور مزبور به صورت کریدور جدید از منطقه صعب العبور و کوهستانی زاگرس میانی عبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور پاتاوه به دهدشت به یکی از بزرگترین شاهراه های کشور تبدیل خواهد کرد

محور پاتاوه به دهدشت به یکی از بزرگترین شاهراه های کشور تبدیل خواهد کرد